GREEN GoStores

Anders denken

Ze vormen vaak de rafelrand van menige stad: de sombere winkelboulevards met megastores. Het terrein van zaterdag winkelpubliek. De rest van de week vergeten gebied.

GREEN ziet perspectief in het gat dat is ontstaan tussen de grote winkelcentra en de kleinschalige winkelgebieden in de binnensteden. Voor met name deze grote winkelgebieden komt GREEN met een nieuwe formule: GoStores.

GREEN is als eindbelegger verantwoordelijk voor de ontwikkeling en de bouw. Maar anders is dat GREEN ook verantwoordelijk is voor de formule, de marketing van het winkelgebied en het beheer. En dat doen we vanuit een andere manier van denken over de inrichting van grote winkelgebieden. Daarbij stellen wij in alles de huurder en haar klant centraal.

Dat begint met de naam: GoStores roept mensen letterlijk op om de verzameling van winkels te bezoeken. En dat faciliteren we optimaal met een goede bereikbaarheid. GoStores zijn uitstekend bereikbaar doordat ze nabij autosnelwegen liggen. Niemand wil een winkel zoeken. Daarom zorgen we voor een goede bewegwijzering op de uitvalswegen. En eenmaal op locatie zijn er voor de bezoekers volop gratis, ruime parkeermogelijkheden tussen groenvoorzieningen.

We zijn ervan overtuigd dat mensen herkenbaarheid zoeken. Dat lukt niet met veel verschillende namen van winkels en producten op de gevel. Herkenbaar worden betekent één naam hanteren. Op de panden staat alleen GoStores in een opvallend roze kleur. Inpandig voeren huurders hun naam. En GREEN zoekt de formules die elkaar versterken op het gebied van wonen, outdoor, living en food. Kortom, beleving.

Vervolgens is het zaak om de naam GoStores te laden en te profileren: waar staat het voor. Wij willen geen acties van verschillende winkeliers. Alleen GREEN voert een actief marketingbeleid voor GoStores. We formuleren het verhaal van de GoStores. Vervolgens dragen advertenties, buitenreclames en een website het verhaal uit. Alles in een duidelijk herkenbare stijl en kleur. Het resultaat van dit alles is een winkelplein met meer dan 32.000 m² winkelaanbod.